piątek, 12 czerwca 2015

Post pożegnalny- zakończenie działalności bloga i serialu Violetta


Dziś skończył się w Polsce serial Violetta, zamknęło to naszą trzyletnią przygodę z nim i zamknęło pewien rozdział w naszym życiu. Serial ten zmienił dużo w naszym podejściu do życia, zainteresowaniach, poglądach. Dlatego też podsumujmy to w ostatnim poście, w którym niestety powiemy sobie "żegnaj".






Serial ten nauczył nas bardzo wiele, że należy walczyć o marzenia, miłość, prawdę i powołanie. Nauczył nas, że idąc przez życie trzeba poznawać siebie. Wiele mówiło też zdanie wielokrotnie powtarzane w dzisiejszym odcinku- "Każde ryzyko jest krokiem ku przeznaczeniu". Myślę, że możemy to uznać za jedno z głównych przesłań naszego serialu.


Dzięki niemu także wiele z nas odnalazło swoje nowe pasje i zainteresowania, bo serial uczy walczyć o marzenia. Jedni, w tym ja zaczęli uczyć się pięknego języka jakim jest hiszpański, drudzy odkryli swe muzyczne i taneczne talenty, kolejni odkryli w sobie pasję do pisania piosenek, czy chociażby bloga. Mówiąc krótko serial nauczył nas bardzo wiele i każdy znalazł w nim coś dla siebie.


Wszyscy na pewno będziemy bardzo tęsknić za naszą telenowelą, bo jak tu tak po prostu zapomnieć o czymś co było w naszym życiu przez cudowne trzy lata. Violetta jednak na zawsze pozostanie w naszych sercach, gdyż jest to nie tylko serial, jest to także piękna i mądra historia o tym co w życiu najważniejsze.


Koniec serialu jest też końcem naszego bloga. Nie zostanie on oczywiście usunięty, tylko zakończymy pisanie nowych postów. Ten blog pozostanie dla nas na zawsze pamiątką, wspomnieniem o serialu i o tym co razem przeszliśmy. Nie żałuję, że go założyłam. Prowadzenie go dla was było w moim życiu wspaniałą przygodą. Ale wszystko co piękne kiedyś się kończy. Dziękuję wam za to, że byliście z nami przez ten cały czas. Dziękuję też Kasi za wspólną przygodę, jaką było prowadzenie naszego bloga. Dziękuję wydawnictwu Egmont, które z nami współpracowało. Dziękuję wam wszystkim z całego serca.


Od teraz będziecie mogli znaleźć nas tu:
Ola- http://alex771.blogspot.com/
Kasia- http://kasia614.blogspot.com/



Życzę wam wszystkim żebyście byli tak szczęśliwi jak bohaterowie naszego serialu. Abyście znaleźli swoje powołanie, miłość i szczęście. Rozstaję się z wami w smutku, bo przykro mi jest się z wami żegnać, ale też i w radości i dumie z tego, że udało mi się zbudować ten blog, miejsce naszych codziennych spotkań. A więc ADIOS KOCHANI! :)

8 komentarzy:

  1. Kochana szkoda ,że to już koniec. Przykro mi ,że kończcie bloga ....Ale to nie musi być koniec twojej przygody z blogowaniem o Martinie,Lodo,Jorge itp. Można śledzić ich portale społecznościowe. Można pokazywać jakie ubrania pasują do ich stylu itp. Możesz pisać również o innych serialach Disneya.....Z tym mam związaną propozycje.Cztery chciałbyś być redaktorką na moim blogu?Bloga rozwija się bardzo szyko. Współpracujemy z Disneyem,Smykiem ,Empikiem ,wydawnictwem Ameet oraz Egmont i wydawnictwem Zielona Sowa. Oprócz tego współpracujemy z wieloma innymi firmami z którym współpracuje The Walta Disney Company Polska.Mój bloga jest jednym z 16 w całym kraju który osiągną tą wspòłpracę. Gdybyś była redaktorką na blogu,mógłby się bardziej rozwijać. Przemyśl tą propozycję :) Na koniec zostawiam link do bloga : wszystkoomartiniestoessel.blogspot.com
    jeśli byś się zdecydowała to napisz komentarz (przy jakim kolwiek poście)
    Jeśli popełniłam jakiś błąd to serdecznie przepraszam ,ale piszę z telefonu :)
    Ps.Kto robił Ci nagłówek?Jest super ,a ja nigdy nie umiem robić takich pięknych :(
    Pozdrawiam i proszę o szybką odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale nie ma już o czym pisać O aktorach pisać nie będę, gdyż ich dalsza kariera raczej mnie nie interesuje. Nie chciałabym pisać na twoim blogu. Nawet nie mam tyle czasu. Poza tym nie mam Disneya, więc nie byłabym na czasie. No w każdym razie dziękuję za propozycję, ale niestety jej nie przyjmę. Szablon był robiony na zamówienie. Z boku jest button. Mam nadzieję, że będziesz odwiedzać mnie na moim drugim blogu- nowe posty już niedługo.

      Usuń
  2. Kopara mi po prostu opadła ..
    Ten blog był jednym z najlepszych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taki blog violetta 2 polska i piszą o wszystkim co się dzieje. Violetta 2 polska to najlepszy blog

      Usuń
  3. Ja mogę go prowadzić. Interesuje mnie ich życie a poza tym ten blog jest supi

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze to koniec :(
    Zapraszam do siebie
    http://violetta-nowe-zycie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze są dla nas naprawdę ważne. To właśnie z nich dowiadujemy się o tym, co myślicie o postach i blogu ;)