sobota, 9 maja 2015

[LodoLive] Znamy datę!


Lodovica obecnie jest w Warszawie gdzie promuje nową płytę ,,Mariposa" i książkę "Tutto il resto non conta". Dzisiaj również pojawiła się informacja o LodoLive w Polsce. Więcej w rozwinięciu!


Jak zapewne pamiętacie zapowiadano LodoLive w maju. Data ta jednak uległa zmienie.

Kiedy?
Koncert Lodovici odbędzie się 28 czerwca o godzinie 19.00!

Gdzie?
Koncert odbędzie się w Warszawie w arenie Ursynów.


Jak wygląda arena?




Ceny biletów i strona, gdzie można zamawiać:


Bilety można kupować OD DZISIAJ OD GODZINY 12, na stronie http://goodmusic.pl/


 Ceny biletów:
 * miejsca stojące - 125 zł
* miejsca siedzące - 150 zł (sektor II), 170 zł (sektor I) 
* meet&greet - 300 zł (tylko 100 sztuk!)

 Bilety będą dostępne w bileteriach Empik, sklepach sieci Media Markt i Saturn, wszystkich punktach sieci Ebilet.pl, Eventim.pl, Ticketpro.pl, Biletin.pl, Biletomat.pl oraz na Goodmusic.pl.


 Pojedziecie na LodoLive?

2 komentarze:

  1. Ja chyba nie pojade na koncert , nie mam daleko do Warszawy 250 km ale zapewne rodzice nie pozwola mi na taka jazde i mnie nie zawioza Na dodatek nie mam kasy na bilet ,chociaz to nie zaden kosmos cenowy.Niewazne gdzie bedzie i ile bedzie kosztowal wazne aby w POLSCE !!


    OdpowiedzUsuń
  2. To super, że w Warszawie będzie Lodo :*
    Chciała jeszcze ciebie zaprosić do wzięcia w konkursie na moim blogu.
    Pozdrawiam Dove

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze są dla nas naprawdę ważne. To właśnie z nich dowiadujemy się o tym, co myślicie o postach i blogu ;)