środa, 13 maja 2015

[Płyta] Crecimos Juntos już do kupienia!


Płyta ,,Cremios Juntos" w kwietniu pojawiła się w Argentynie, natomiast od wczoraj jest możliwość zakupienia w Polsce! Więcej dowiecie się w rozwinięciu!


Na płycie znajduję się 9 piosenek oraz 2 piosenki w języku włoskim, które już pojawiły się na poprzednich płytach.

A oto piosenki:

* Crecimos Juntos (Dorastaliśmy razem)
* Mas que dos ( Więcej niż dwie)
* Abrazame y veras (Przytul mnie a zobaczysz)
 * Es mi pasion (To moja pasja)
* Llamame (Zadzwoń do mnie)
* Solo pienso en ti ( Myślę tylko o tobie)
* Mas que una amistad (Więcej niż jakaś przyjaźń)
* Mi Princesca (Moja księżniczka)
 * Mil Vidas Atras( Tysiąc poprzednich żyć)

 * Amor en el aire- Quanto amore nell'aire (Miłość wisi w powietrzu)
* Te creo- Ti credo (Wierzę ci)


























Płyta jest w cenie 40-45 zł. Możecie ją kupić od wczoraj- 12 maja. Możecie ją w Empiku i w sklepach muzycznych.







Na kanale na Youtube pojawiła się zapowiedź płyty:



Kupicie płytę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze komentarze są dla nas naprawdę ważne. To właśnie z nich dowiadujemy się o tym, co myślicie o postach i blogu ;)